neoSys ERP - Gestiune

Modulul de gestiune al programului neoSys oferă următoarele facilități:

  • evidență cantitativă / valorică a stocurilor
  • urmărirea produselor după coduri unice sau coduri de bare
  • generarea automată a codurilor de bare și listarea lor pe etichete speciale
  • crearea documentelor primare (Note intrare-receptie (NIR), Facturi clienți, Avize de însoțire a mărfii, Bon consum, Inventariere, etc.)
  • creare Comandă client cu posibilitatea de rezervare de stoc și transformarea ei în Factura sau Bon de casă
  • creare Ofertă, Factură proformă și posibilitatea de transformare a lor în Factură sau Bon de casă
  • creare Comandă furnizor și posibilitatea de transformare a ei în NIR
  • creare Contracte pentru abonamente, închiriere sau diferite servicii cu generarea automată a facturii la intervalul de timp selectat
  • posibilitatea de a lucra cu gestiuni tip magazin sau depozit
  • evidența unui numar foarte mare de articole organizate pe categorii și subcategorii
  • posibilitatea de atribuire a unei imagini la fiecare articol precum și crearea de caracteristici suplimentare
  • atribuirea automată a discount-urilor după anumite criterii
  • situatie clara a restanțelor comerciale, scadențar pentru fiecare client / furnizor
  • diferite rapoarte privind miscarile stocului, vanzarile pe perioade specificate, pe anumite gestiuni, etc.
  • situație rapidă și corectă a stocului actual precum și a stocului existent la o anumită dată
  • raport privind evoluția vânzarilor pe anumite perioade
  • situație top vânzări cu posibilitatea de grupare pe client, punct de lucru, agent, categorie, articol
  • istoricul vânzarilor pe articole și pe clienți
  • posibilitatea de lucru cu agenți / vînzatori și filtrarea rapoartelor de vînzare pe aceștia
  • funcție de export în Excel disponibilă în toate tabelele afișate
  • funcție de import din Excel disponibilp la NIR, Articole, Parteneri, Comandă client, Comandă furnizor, Ofertă, Facturp proformă
  • posibilitatea de lucru cu terminale mobile (cu sistem de operare Windos CE sau Windows Mobile); pentru terminalele mobile trebuie achiziționată o licență a programului neoSys Terminal special concepută pentru aceste dispozitive. Funcțiile disponibile sunt: Verificare stoc, Inventariere, Achiziții, Livrări, Transfer între gestiuni.
  • posibilitatea de trimitere a rapoartelor direct pe e-mail; e-mailul de pe care se trimite se poate configura pe fiecare utilizator în parte
  • posibilitatea de a încărca logo propriu, imagine de fundal sau ștampilă pe rapoarte.
  • accesul la funcțiile programului și gestiuni în funcție de utilizator și drepturile acestuia
  • generarea automată a notelor contabile în modulul de contabilitate
  • istarea bonurilor de casă direct la casa de marcat; în prezent există suport de conectare cu următoarele modele de case de marcat: ACLAS, ACTIVA, CHD, CUSTOM, DATECS, ELKA, ELTRADE, EURO, EUROCASH, INCOTEX, NEI, OPTIMA, OPTIMUS, PARTNER, ROMPOS, SAMSUNG, SAPEL, SUCCES M, TOTAL, TREMOL, VTK, ZEKA

Pentru a evalua posibilitățile reale ale programului de contabilitate, gestiune, salarii, producție și mijloace fixe neoSys, il puteti descărca și testa în varianta DEMO.

Despre noi

Suntem o companie de software specializată în dezvoltarea de aplicații din domeniul economic care acoperă toate necesitățile unei afaceri, interconectând departamentele de contabilitate, gestiune, producție, salarizare, mijloace fixe.

În cei peste 15 ani de experiență am dezolvoltat aplicații software capabile să ofere informația necesară oricând, oriunde și într-un timp cât mai scurt.

Date de contact

str. Ady Endre nr. 37
Oradea, Bihor

Tel: 0359-73.20.50
Fax: 0359-73.20.51